Tuesday, November 20, 2007

ႏွင္းဆီႏွင့္စကားႏိုင္လုျခင္း

ႏွင္းဆီႏွင့္ စကားႏို္င္လုျခင္း

ႏွင္းဆီကေႂကြးေၾကာ္

သည္ကမၻာ သူသာအလွဆံုး

ဘယ္ပန္းမွ သူ႕မမွီ

သူ႕အထင္ သူ႕အျမင္..

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့

သည္ကမၻာ ခ်စ္သူသာ အလွဆံုး

ဘယ္သူမွ သူ႕မမွီ

ကၽြန္ေတာ္အထင္..ကၽြန္ေတာ္အျမင္..

ႏွင္းဆီကေႂကြးေၾကာ္

ပန္းမ်ားစြာရနံ႔

ဘယ္ရနံ႔မွ သူ႕မမွီ

သည္ကမၻာ သူသာအေမႊးဆံုး..

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့

ခ်စ္သူပါး၀ယ္

လိမ္းျခယ္သနပ္ခါး

ရနံ႔ကသာ သည္ကမၻာအေမႊးဆံုး..

ႏွင္းဆီကေႂကြးေၾကာ္

သူ႕အလွ သူခင္တြယ္

သူ႕ဘ၀င္ သူျမင့္

သည္ကမၻာ သူ႕ကိုသူအခ်စ္ဆံုး

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့

ခ်စ္သူကိုခင္တြယ္

သူ႕အေပၚ အခ်စ္ထံုး

သည္ကမၻာ သူ႕ကိုသာအခ်စ္ဆံုး…..

ဖိုးသူေတာ္

No comments: